Versverseny

Versverseny

Titkos erdő

2021. június 01. - Kultúrpart

Paksa Botond Márton
12 éves

Erdő vagyok, titkos vagyok, sok állat otthona
Árnyaimban búvik meg a disznó, őz és róka
Erdő vagyok, titkos vagyok, érintetlen környezet
Mit nem zavar meg egyetlen egy emberi rezzenet.

Erdő vagyok, titkos vagyok, a fák birodalma
Rajtam fészkel a cinege, a rigó meg a szarka
Erdő vagyok, titkos vagyok, szépségem páratlan
Alattam alszik állatok hada, ártatlan…

Erdő vagyok, titkos vagyok, jajj, jön már a sok gép!
Láncfűrész olajától lesz bűzös a lég.
Erdő vagyok, titkos vagyok, dőlnek a fák, éveken át.
A madár elszáll odúimból s elhervad a virág.

Puszta vagyok, senki vagyok, most már emlék csupán.
Emlék, hogy virágzott minden évben itt a tulipán.
Puszta vagyok, senki vagyok, jajj ne feledd ember:
Fák nélkül a világ csak egy betontenger!

süti beállítások módosítása