Versverseny

Versverseny

Amit

2021. június 01. - Kultúrpart

Ludman Leila
9 éves

Amit én érzek, nem érezheti más
amit én látok nem láthatja más
amit én tudok nem tudhatja más
amit én csinálok nem csinálhatja más.

Sokszor

Sokszor mondtam,
pedig ő is mondta,
annyi a lényeg
hogy sokszor mondtam

Hogy szeretlek!
Te is szeretsz?
Ha te is kitartasz
Én is.

Mert a szívünk,
egymáshoz kötődik.
A karunk egymáshoz,
fűződik.

Mikor?

Mikor jössz már végre?
Te vagy a szívem legnagyobb éke!
Azt hittem már rég vége.
Pedig azt mondtad régen
Hogy szeretsz engem!
De mégsem!

Menj!

Menj, menj utadra,
Fuss innen mulatva,

Hidd el már nem kellesz!

Menj! Hát mire vársz?
Kire vársz?
hát rám!!

Figyelj szeretlek
de hidd el nem kellesz!

Eső

Esik eső, hullik szívem,
Mondd meg minek!
Csak játszol velem!
Tetszel nekem!

Szeretnék veled
Együtt menni
Nem tudlak csak úgy
Megvenni.

Sport

Azt mondják már nem bírom,
8 hónap alatt belefáradtam.
de ez csak a látszat
Küzdeni fogok amíg élek,
nem adom fel, nem félek!

Valahol

Valahol süt a nap
Valahol esik az eső

De nálunk mindent beborít a felhő!

Valahol, valaki nagyon fáradt
Valahol, valaki bánatos
De én szerelmes vagyok!

Szabadon

Szabadon szárnyalok szabad ég fölött
Szeretem szívemben élő lelket
Nekem kellettek!
A mellettem repülő szemek.

Szerelem

Szerelem, érzések, ez kell nekem,
szeretetet nyújtok neked.
Te is nekem, érzem
melletted nem félek!

süti beállítások módosítása