Versverseny

Versverseny

A testvériség mindennél erősebb

2021. június 01. - Kultúrpart

Pataki Eugénia Virág
13 éves

(1rész)
Boldog vagyok mert újra együtt vagyunk,
Erre a pillanatra oly régóta vártunk.
Hogy újra láthatssuk egymást.

Tudom hibáztál de,
Mindent azért tettél,hogy megvégy,
Jó testvérek módjára védelmetél.
Amikor szomorú voltam megöltél, amikor sírtam letörölted könnyeim.
Te voltál s vagy az őrangyalom,én pedig a tiéd,
Senki se válaszhat el minket,
Mert a testvériség
mindennél erősebb.

Erősebb a fájdalomnál, erősebb a ki nem mondott szavaknál, Erősebb mindennél ami csak a világon létezik.
Hányszor mondjam el neked,
Hogy nem számít ami a múltban tőrtént? 
Mert  te csak  egy áldozata vagy, annak a tragikus napnak.

Ne foglalkozz azzal amit mások mondanak,
Mert azt csak azért teszik,
hogy bántsanak.
Bántottak már eleget!! 
Nem hagyom,hogy újra elválaszanak tőled.
Túl sok időt töltöttem nélküled.
Soha többé nem választhatnak el minket,mert a testvériség mindennél erősebb.

2.rész 
Elég bele néznem szemedbe,
És látom mi zajlódig le benne,
Ne foglalkozz fejedben lévő dolgokkal se,
Mert én mindig itt leszek melletted,
Hogy megvédjelek tévedett,
Ahogy régen te, tetted velem,
Védelmeztél akkor, is ha nem kértem,
Életed is odaadtad volna értem.
Én is ezt teszem most, érted nem számít,hogy nem kéred ezt tőlem.
Mert kötelességemnek érzem,
Hogy megvédjelek tévedett,
Mert ahogy gyerek  korunkban is mondtuk, nem csak testvérek, ha nem legjobba barátok is vagyunk.
Ezzel a mondattal fejezem be,versemet remélem megérted,
Hogy mennyire szeretlek tégedet.

süti beállítások módosítása