Versverseny

Versverseny

A koronavírus

2021. június 01. - Kultúrpart

Paczkó Alma
14 éves

Tönkretesz ez mindent?
Vagy ez csak egy kis vírus?
„Bánt-e ez engem,
Vagy talán én vagyok pesszimisztikus?”

„Csak legyen már vége,
Utazni szeretnék már”
Ezt gondoltam én,
Mikor még nem lett belőle kár

Ártalmatlan,
Talán idegesítő ez a pandémia,
De ez vajon több annál,
Kéne az embernek aggódnia?

Nem érzed a változást,
Míg össze nem tör mindent
Semmit nem érzel,
Míg nem látod, az életed füstbement

Nézz csak ki!
Minden ugyanaz
Majd látod a sok maszkot,
Mi ez? Ez valóság, igaz?

Nézz csak ki!
„Nem változott semmi”
Majd elgondolkodsz azon,
Milyen érzés egy-két közeli barátot elengedni

Már szeretnék pihenni!
Nem mindenkire figyelni:
„Elkapta-e vagy sem?”
Jaj, így még sosem éreztem!

Hogyan állhat fejre ettől az ország,
Sőt, az egész világ?
Ez lehet az igazság?
Földön lévő alvilág

Az élet, mint egy rózsaág
A szép, de tüskés manapság
Mindennap sok nyugtalanság
Annyi sok bizonytalanság...

süti beállítások módosítása