Versverseny

Versverseny

Romcsifilmes-nyálas

2021. május 30. - Kultúrpart

Kersák Viktória
16 éves

Tudod, mikor jöttem rá, hogy tényleg szeretlek?
Mikor a két gyönyörű szemednek
Tükrében magamat láttam mosolyogva,
És többé nem ültem otthon azon aggódva,
Hogy nyolcvan macskával élek majd egyedül
Egy öregasszonyszagú, szemtelenül
Kicsi városi panelban,
Ahol a környéken csak Lidl van.

De már akkor is tudtam, mikor
Az arcodon elterült az a bizonyos vigyor,
Mintha egy jóllakott óvodást láttam
Volna, és vártam
A szokásos "kilenc utáni film" folytatását, mert
Aztán az mindig átment
Valami teljesen másba,
De ezt a titkot inkább nem bízom másra.
Kétségkívül beléd estem, de nem bánom,
Mert mindig is az volt az álmom
Hogy egy olyan fiúval vagyok
Együtt, aki segít fizikázni, meg ha jönnek a fagyok
Felmelegít engem,
Az elvileg téli kabáttal szemben,
Ami jó drága volt, de igazából 
Nem volt más, szinte csak egy vékony fátyol.

Éjszakánként hiányzol mellőlem,
Annyira remélem, hogy ez a dolog soha nem tűnik el belőlem,
Ez a romcsifilmes nyálas
"Biztos hogy nem vagyok százas"
Érzés, amitől teljesen megbolondulok,
És folyton elbambulok
Nap közben, mikor figyelni kellene
Különben nem leszek a tantárgyak mestere.

Elhagyok majd minden holmit,
Bár ez teljesen mindegy ha van kit
Szeretni a tizennegyedik februári napon, 
Akár együtt vakon-
Vacsorázunk, (mert van ilyen),
Akár máshol csapatjuk a cityben,
A lényeg hogy együtt legyünk
Bárhol, az onnantól a mi helyünk.
süti beállítások módosítása